Masaj

Masajul terapeutic este una dintre cele mai eficiente și apreciate forme de tratament în cazul multor afecțiuni. Masajul terapeutic, sau masajul medical, constă în prelucrarea manuală a țesuturilor moi cu scopul de a stimula vindecarea unor afecțiuni.

În masajul terapeutic se folosesc diferite tehnici, în funcție de obiectivele fiecărui tratament și în funcție de afecțiunea care trebuie să fie tratată. Este important de știut faptul că masajul terapeutic face parte din procedurile de recuperare medicală și practicarea acestuia necesită cunoștințe solide de anatomie, fiziologie și fiziopatologie.

Printre efectele acestei tehnici amintim relaxarea și decontractura musculară, sedarea sau efectul stimulator, tonicizant. Masajul poate fi parțial (local sau loco-regional) sau general.

Programează o vizită

Efectele masajului terapeutic

• adjuvant în detoxifierea celulară
  • combate oboseala
  • activează circulația și îmbunătățește schimburile nutritive
  • ajuta la refacerea țesuturile lezate
  • determină creșterea elasticității și a celorlalte proprietăți musculare
  • vindecă migrenele și cefaleea
  • reduce stresul
  • reduce depresiile și insomniile
  • influențează favorabil capacitatea de concentrare
  • diminuează anxietatea
  • crește flexibilitatea

Situațiile cele mai frecvente în care masajul terapeutic poate aduce beneficii considerabile:

• Spondiloză cervicală
  • Contracturi, întinderi și rupturi musculare
  • Dureri articulare și musculare
  • Circulație periferică deficitară
  • Diversitatea afecțiunilor care necesită recuperare postoperatorie, post-spitalizare
  • Impactul crescut al stresului în activitatea cotidiană și nevoia de relaxare și recuperare.

Realizat cu ❤ și cafea de   SweetLime Agency