Kinetoterapie

Kinetoterapia este un tip de gimnastică medicală, care înseamnă, etimologic, terapia prin mișcare. Kinetoterapia se bazează pe un program de exerciții personalizate în funcție de afecțiune și de fiecare pacient în parte și este o terapie de lungă durată ce trebuie aplicată cu perseverență până la recuperarea funcțională completă. Mai mult, acesta reprezintă o formă terapeutică individualizată ce se bazează pe programe de exerciții fizice statice și dinamice și se poate folosi în programele profilactice, de prevenire, curative și de recuperare a diverselor afectiuni.

Obiectivele kinetoterapiei precum si durata acesteia sunt stabilite in functie de patologie, durata si graviditatea simptomelor de la debutul afectiunii. Combaterea durerii, reducerea inflamatiei, recuperarea fortei musculare, a mobilitatii articulare, a echilibrului sau posturii sunt principalele obiective ale Kinetoterapiei.

Fie ca ne referim la efectuarea activităților zilnice cu minim de efort, reintegrare socială sau în funcție de restantul funcțional, învățarea de noi strategii de mobilizare și deplasare este scopul final al terapiei.

Programează o vizită

Programele terapeutice oferite în cadrul sălii de kinetoterapie:

• Suferințe ale coloanei vertebrale: discopatii (inclusiv hernia de disc), spondiloze, scolioze, cifoze, spondilita ankilozantă și alte boli înrudite, sechele posttraumatice și postoperatorii;
  • Suferințe ale articulatiilor membrelor: postoperatorii, posttraumatice (entorse, luxatii, fracturi, proteze de sold si genunchi), dupa imobilizările prelungite;
  • Afecțiuni neurologice soldate cu deficite motorii: accidente vasculare cerebrale, scleroza multiplă, Boala Parkinson, pareze ale nervilor periferici
  • Condiționare aerobă la diferite categorii de pacienți cu limitarea capacității de efort (sechele după infarct miocardic, suferințe respiratorii, vârstnici etc.)
  • ;
  • Cure de reducere ponderală etc

Serviciile de kinetoterapie pot fi combinate cu masajul terapeutic curativ și profilactic.

Realizat cu ❤ și cafea de   SweetLime Agency